plingplingplingpling (introt på tretton om ni är dåliga)

Godmorgon.

Filip: Det här med att visa offline på msn, det är nytt eller hur?
Jag: Nej, det har funnits hur länge som helst!!
Filip: Varför är du så sjuk..
Jag: Jag vet inte.
Filip: .. i huvudet.
Jag: Snyggt.


Såhär trevligt kan man ha om man har en elak liten lillebror som ma bestämmer sig för att umgås med. Nu ska jag duscha för första gången sedan i onsdags och borsta håret för första gången på.. ja, jag vet inte hur länge! Sedan ska jag ta mig till Kungsholmen och gå på öppet hus på det enda gymnaiset jag vill gå på.

Kommentarer
Postat av: mitchan

din bror. åh.

2010-01-23 @ 13:30:24
URL: http://trebent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0