Jag vet inte vem jag är, och jag är fan inte din heller.

Hejsan!
Jag har haft två mycket trevliga dagar med gitarrspelade, chaidrickande, middagar i centrum och sällskap av världens bästa Emma! Igår skrev jag ett brev till Anna på min skrivmaskin och just nu sitter jag på mitt rum och försöker hitta på en melodi åt min blueslåt, trots att jag inte har något text att sjunga ännu. Det blir nog bra till slut. Jag har ju faktiskt sex veckor på mig.

Annars så har jag praktiskt prov i kemi imorgon, och jag har knappt pluggat alls, vilket verkligen inte är likt mig. Usch. Men då det enda jag måste kunna är hur sex olika joner reagerar med varandra så låtsas vi att jag inte behöver plugga!

Barium + sulfat = vit fällning
Silver + klorid = vit fällning
Karbonat + syra = koldioxid
Silver + karbonat = gul fällning

Hur svårt kan det var att komma ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0