JAG ÄR JENNIFER½½½½!!!!!11111

Hej1! Jag är Jennifer, med K. Alltså Kennifer. Men ibland heter jag Jennifer.
Jag sitter och tuggar tuggummi med smak av Aqua Kiss och Hawaiian. Det gör inte ni! Tuggummipappret är typ guldigt, så jag låtsas att jag tuggar på ett sånt där tuggummi som rika tuggar på. Om dem nu ens tuggar tuggummi.

Jag och min kompis pratar ofta om att skjuta/bombadera skolan. Idag tänkte vi stå vid cafeterian och leka aliens, och säga "we come in peace" och sedan skjuta ner alla. Det gick..... inte så bra, för vi skrattade för mycket, och det var ganska pinsamt, så vi gick iväg, ihihihihihihihihihihiih

Kommentarer
Postat av: sofia

tuggummi som smakar... saltvatten? blää.

2010-01-22 @ 16:50:41
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: mitchan

du och dina kompisar är kompisar tänkte jag säga. konstiga menar jag!!

2010-01-22 @ 17:13:19
URL: http://trebent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0