JAG ÄR EN KOALA. JAG SOVER OCH SPYR. (OCH TUGGAR TUGGUMMI)

Det är jag som är koalan. Sofia. Först sa pappa att jag var en pandabjörn, men det vill jag ju inte vara, så jag blev en koala. Och pandorna äter ju bambu och inte eucalyptustuggummin, som jag.
Jag sitter i vardagsrummet (eftersom det trådlösa nätverket inte når upp till mitt rum) med datorn i knät och tittar på Totally Spice. Hur häftig får man vara? Jadu, ungefär som en koala.

Jag är sjuk. Har ont överallt och nyser hela tiden. Och så är jag trött. Väldans. En massa. Trött. Vet ni att koalor sover minst tjugo timmar per dygn? Resten av tiden äter de löv. Åh, vilken tur att jag är en sån. Då får jag sova nu.


Kommentarer
Postat av: Jennifer med K

koalor är söta!! JAG TYCKER OM KOALOR

JAG TYCKER OM PANDOR OCKSÅ

2010-01-22 @ 16:51:39
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: mitchan

åååh jag vill vara en koala. fast jag vill inte äta löv, då blir det bättre med eucalyptustuggumin. det låter mysigt.

2010-01-22 @ 17:14:36
URL: http://trebent.blogg.se/
Postat av: ERM

HETER DET INTE TOTALLY SPIES?!?!?!?!?!?! jag var faktiskt jetixnörd en gång i tiden! BU. HU.

2010-01-22 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0