Gud välsigne deras fötter där dem går

Elina Micaela Superman är mitt namn och jag irriterar mig på dem som inte vågar vara sig själva. Visst börjar inlägget bra? Första meningen ger signaler om att jag är en liten deprimerad skitunge som sitter och skär mig i armarna hela dagarna, men det gör jag verkligen inte. Ni förstår, jag har blodfobi och jag är inte deprimerad. Jag gillar att ha musiken på högsta volym, helst Lars Winnerbäck. Japp, jag är en sådan människa som är förälskad i en 34 år gammal mans musik, men det är fantastiskt. Typ. Jag gillar högmidjade kjolar, mössor och skor. Nagellack är också fint.
Men nu kom jag på att jag kanske inte ska skriva om mig själv, för det har alla andra gjort så då borde jag inte göra det. För jag... ja jag vill skriva om något annat. Som typ... en kille! Han spelar trummor, lyssnar på rock och har världens finaste mössa. Okej, den är svart och jag tycker att han ska ha en färgglad mössa men... jag vet inte! Han, killen alltså, är ett år äldre än mig och jag har redan kollat upp honom på Facebook och i skolkatalogen. Snart är det sommar och då slutar han i min skola, det är lite tråkigt.
JAPP! Och bara för ingen annan har lagt in någon bild så jag gör det, bara så där vet ni. För jag börjar bli typ.. vad säger man. Småkär i den där killen. Fast det får ni inte säga till någon, för det är en hemlighet (:

Kommentarer
Postat av: mitchan

åh vilken fin bild!! du liknar min gamla vikarie pia. alla älskade henne. halva klassen gick och höll demonstration om att dom vill ha kvar pia när rektorn ville tvinga henne att sluta. det gick inte så bra, men det gör inget för det var för typ två år sen!



vad duktig du är som skriver långt inlägg också. woho!

2010-01-22 @ 17:10:04
URL: http://trebent.blogg.se/
Postat av: sofia

hej micaelaaaaa. man uttalar ditt namn miSKaela. som i SKinn. du vet.

2010-01-22 @ 17:10:07
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: Jennifer med K

långa inlägg, we like!!

2010-01-22 @ 17:11:07
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: ANIMALIA

vad söt (:

2010-01-22 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0