En dag vid havet. Saltvattnet svalkar mina tår. Jag tänker på dig.

Jag tror, eller tycker kanske, att vi alla fyra är dator-nördar. Men det är en bra sak, för om vi inte var det så skulle vi aldrig träffat varandra. Om vi inte skulle blivit medlem på världens töntigaste sida näst efter Habbo Hotell, så skulle jag aldrig bytt bekant skap med dessa speciella kidz.

Jag menar, här har vi Mitchan som har svart hår och har världens underbaraste kjolar. Och strumpbyxor. Sedan är hon jätte snäll, fast förut så var jag rädd för henne. Men det ska vi inte prata om. OK!

Och blondinen, Jennifer. En tolvårig söt unge med glasögon och har jätte fina koftor, hon är jätte söt och kan inte säga R och det är ju hur sött som helst. Jag kommer alltid att tänka på Morgan, som jag var ihop med när jag gick i 1:an, då jag hör henne prata. Mojgan, som han sa sitt namn, är hur söt som helst och gav mig en nalle på Alla hjärtans dag under samma år. Sötaste presentern någonsin. Men Jennifer är supersöt, och så leker hon roliga lekar i skolan och jag vill bara vara med.

Sedan har vi också... bambambambaaaam! Sofia! Den 1.85 långa tjejen som kan bli modell vilken dag som helst, men egentligen borde hon bli stylist. Nya Elin Kling, eller ännu större. Nya Rachel. Fast mycket finare stil.

Det är lustigt att kommenterade deras utseende... men de vågar inte lägga upp bilder på sig själva så det är bäst på detta vis!

Kommentarer
Postat av: sofia

ofta jag ska bli stylist!! och du inte typ ska det och sedan bli modell och sen nåt smart som man behöver hjärna för (eftersom du har en sån!!)

2010-01-23 @ 00:29:46
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: sofia

oj vad jag känner att jag inte förstår vad jag skrev i den där kommentaren, nu några timmar senare.

2010-01-23 @ 10:10:33
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0